jag är inte beroende av er.

du va min vän, tills jag gav upp hoppet om att jag var lika värd som hon.
tiden är ute & jag har gett upp.


hej mina kära läsare!! hur mår ni? själv mår jag kanon!
under dessa dagarna har det inte varit så bra bloggning, jo jag vet haha! men linneababe sov hos mig igår till idag, sen så gick vi till mig efter skolan, chillade & sen ut. är så glad att du finns i alla stunder, underbar är du!

helgens planer:

lördag: åka in till stan med lisa, mysa & bara umgås, saknar henne så fruktansvärt mycket! (känns så himlabra att jag tagit kontakt med mina gamla vänner igen, och mitt 'gamla liv' håller på att falla på plats igen.) när vi har gjort det så drar vi oss till floda, fixar och sen så blir det något skoj som händer, men vi vet inte riktigt vad ännu ;)
söndag: ska först på gudstjänst, sen blir det hemmamatch mot något konstligt lag, sen blir det faktiskt bara att chilla hemma, inpackning i håret kanske? vem vet ;)
Någon som var i allum idag? det va ju make-up rea och modevisning!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0